Salutació de l'alcalde Arnau Guasch

Sigueu benvinguts i benvingudes a la pàgina web de l’Ajuntament de Vinyols i els Arcs.

La posada en funcionament i actualització de la nova web del nostre municipi és un  projecte que, des del principi del nostre mandat, teníem previst dur a terme i consideràvem que era imprescindible per a la nostra localitat.

Per aquest motiu, hem treballat intensament amb l’objectiu de poder posar, a disposició de la ciutadania, un espai que pretenem que sigui útil, accessible i interessant per a qualsevol persona.

Entenem que aquest és un espai que ha de servir per acostar a la ciutadania el dia a dia de l’ajuntament i també les notícies que afecten el nostre municipi. A més, a través del web de Govern Obert i el portal de Transparència, qualsevol persona pot tenir accés, sense condicionants, a tota la informació oficial, econòmica i de contractació que duem a terme. Només a través de la transparència es pot generar la confiança necessària de la ciutadania cap a les institucions públiques.

D’altra banda, també teniu al vostre abast la seu electrònica, que permet realitzar els tràmits i les gestions en línia, així com tota la informació de servei i dades de contacte dels serveis municipals i els regidors.

Esperem que aquesta pàgina sigui una més de les eines i serveis que posem cada dia a disposició dels nostres veïns i veïnes.

Arnau Guasch

Alcalde de Vinyols i els Arcs