Vinyols i els Arcs: solidaritat amb el poble ucraïnès

03/03/2022 Solidaritat

Vinyols i els Arcs: solidaritat amb el poble ucraïnès

Aquesta tarda, la regidora de Benestar social i família, la senyora Emi Martínez, ha trucat a les persones ucraïneses que viuen al nostre municipi per traslladar-los el suport de tot el consistori municipal per la situació que estan patint els seus familiars i amics que viuen en territori ucraïnès.

A partir de demà mateix, començarem la recollida d’aliments i material divers a l’Ajuntament de Vinyols. Després, la Brigada municipal serà l'encarregada de portar tot el material recollit de la solidaritat de les vinyolenques i els vinyolencs cap a Reus, on comença el procés de selecció d'aliments i altre material per a, posteriorment, portar-lo a Barcelona. Aquí serà l’ONG OPEN EUROPA, l’encarregada fer-ho arribar fins a la frontera amb Ucraïna.