Vinyols i els Arcs s’estrena com a vila florida amb dues Flors d’Honor

08/10/2018 Viles Florides

Vinyols i els Arcs s’estrena com a vila florida amb dues Flors d’Honor

El municipi de Vinyols i els Arcs va rebre dues Flors d’Honor en la gala de reconeixements anuals de les Viles Florides, un col·lectiu que promou la Confederació d’Horticultura Ornamental de Catalunya (CHOC), i que reconeix els municipis que treballen per la transformació dels espais públics a través de l’enjardinament i la millora dels espais verds.

Vinyols en forma part des de la primavera d’aquest any 2018 i aquesta ha estat la primera vegada que, després de la visita del jurat de Viles Florides, rebia la distinció de les flors d’honor. En aquest primer any el poble s’ha fet amb dues flors, de manera que es reconeix l’esforç fet fins ara a la vegada que encoratja el municipi a seguir treballant per millorar la qualitat dels seus espais verds.

El jurat té en compte valors com la protecció dels espais verds, la millora de la qualitat de vida dels veïns, l'estat i conservació del mobiliari urbà, la presència de parcs infantils, la conscienciació social envers les polítiques de sostenibilitat mediambiental o el desenvolupament de les economies locals a través de l’atractiu dels jardins i parcs urbans.

L’acte d’entrega de les Flors d’Honor va tenir lloc al Castell de  Vila-seca fou presidit per consellera d’Agricultura, Ramaderia Pesca i Alimentació, Teresa Jordà.