Vinyols i els Arcs celebrarà el 12 d’octubre un bingo solidari amb Mont-roig del Camp

09/10/2017 Activitats

L’Ajuntament de Vinyols i els Arcs ha organitzat per al dia festiu del 12 d’octubre un bingo cívic solidari amb el municipi de Mont-roig del Camp en el qual els beneficis aniran destinats a l’IES Antoni Ballester d’aquell municipi.

L’alcalde de Vinyols, Arnau Guasch, ha anunciat aquest dilluns l’activitat amb la que es busca mostrar la completa solidaritat amb el municipi veí de Mont-roig que va patir la repressió policial el passat diumenge 1 d’octubre que va causar, entre altres, greus desperfectes al centre educatiu. L’alcalde ha explicat que “precisament hem triat aquest dia festiu per solidaritzar-nos amb Mont-roig com a protesta per l’actuació de la policia el passat diumenge”.

El bingo tindrà lloc al Casal Cultural a partir de les 6 del vespre del dia 12 d’octubre.