Una bústia de suggeriments, nou espai per la participació a Vinyols i els Arcs

Les dependències de l’Ajuntament de Vinyols i els Arcs compten des d’aquest dilluns amb una bústia a la que els veïns del municipi poden adreçar les seves queixes i suggeriments respecte qualsevol assumpte relacionat amb l’acció de l’equip de govern o amb el dia a dia del poble.

Tal com ha assenyalat l’alcalde de Vinyols, Arnau Guasch, “es tracta d’un element més que posem a disposició de la gent, perquè volem sentir la veu dels habitants del poble i que ens facin arribar les seves idees i les necessitats que puguin tenir”.

En aquest sentit, des de l’inici de l’actual legislatura, l’equip de govern ja va obrir espais a la participació ciutadana amb la posada en marxa de l’adreça de correu electrònic  ciutadania@vinyols.cat i el número de Whatsapp 615 866 067, també amb la intenció de tenir un fil directe amb els vilatans per rebre els seus suggeriments, queixes o necessitats.