Ahir, dijous 25 de juny, vam viure un dia...
SOLIDARITAT
26/06/2026 Solidaritat
SOLIDARITAT
“MULLA’T PER L’ESCLEROSI MÚLTIPLE”
Diumenge 5 de juliol, ser solidari amb els afectats per l’esclerosi múltiple és una bona causa per anar a remullar-se a la piscina municipal de Vinyols i els Arcs.
Entrada lliure a la piscina d’11 a 14 h
A les 13 h, tirada conjunta a la piscina!
Podreu comprar marxandatge confeccionat per persones afectades per aquesta malaltia, amb la col·laboració de l’Associació de Dones Caterines
Mulla’t per una bona causa
Us hi esperem a tothom!
Galeria d'imatges:


