S’obre el termini per formar part de la Borsa de Treball per a peons de la brigada municipal

07/03/2018 Ocupació

L’Ajuntament de Vinyols i els Arcs ha fet públiques les bases que han de regir el procés de selecció per entrar a formar part de la borsa de treball per la brigada municipal.

Els interessats tenen fins al 26 de març per presentar les seves sol·licituds al mateix Ajuntament mitjançant una instància de sol·licitud i adjuntant el seu currículum vitae i l’original o fotocòpia de tots els documents justificatius dels mèrits que vulguin al·legar. L’horari en què es pot presentar la sol·licitud de 8.00h a 14.00h.

Els requisits són, entre altres, haver complert setze anys, tenir el certificat d’escolaritat o graduat escolar, tenir el nivell B de català i el carnet de conduir tipus B.

El tribunal valorarà com a mèrits l’experiència professional en jardineria i en neteja viària.