Obertes les inscripcions per la 2a Marató per relleus de Vinyols i els Arcs

31/07/2017 Esports

Obertes les inscripcions per la 2a Marató per relleus de Vinyols i els Arcs

Des de la nit de diumenge dia 30 de juliol, ja estan obertes les inscripcions per la 2a Marató per relleus de Vinyols i els Arcs, una cursa atlètica en la que un equip de 6 corredors recorre els 42,195 Km de la marató en 6 relleus.  La distància total de la marató es recorre a través d’un circuit urbà de 1.500 m amb un petit afegit per al primer corredor de 195m per completar tota la distància.

Després de la bona acollida de què va gaudir la primera edició de la Marató per Relleus de l’any passat, l’Ajuntament de Vinyols i els Arcs, amb la col·laboració del Club Excursionista Vinyols i Vinyols Running , organitza aquesta segona marató amb la intenció de consolidar la prova i que esdevingui cita obligada dins el calendari esportiu.

És per això que des d’aquest any la Marató per relleus de Vinyols és una de les proves de les que consta la Lliga Ekiden del Camp de Tarragona que consta de quatre maratons per relleus: les ja celebrades a Reus a l’abril i a Santes Creus aquest juliol, la de Vinyols i els Arcs, que serà la propera el 9 de setembre, i finalment, la darrera cursa que tindrà lloc a l’Hospitalet de l’Infant el 14 d’octubre.

A la prova s’hi podran inscriure 60 equips, amb una participació total de 360 persones, ja que cada equip estarà format per 6 membres, els primers 20 equips que s’hi inscriguin rebran com a regal una tovallola de microfibra per a cada membre amb el logotip d’aquesta segona Marató.

Cal destacar que la jornada consta, a banda de la cursa pròpiament dita, d’un seguit d’activitats lúdiques i de caire festiu com ara inflables per la canalla, una zona d’animació a la part alta de recorregut amb música, begudes, i actuació de la Colla Castellera de Cambrils. A més, la piscina municipal serà d’entrada lliure i gratuïta durant tot el dia per als participants i per les persones que els acompanyen, les activitats finalitzaran amb un sopar a la fresca i ball amb música en directe amb Zapping Trio.

La cursa Ekiden

Ekiden és una modalitat atlètica centenària arribada des de Japó que recrea el sistema centenari del servei postal en el qual diversos genets es rellevaven fent el tram entre Tòquio i Kyoto per repartir la correspondència . La primera cursa d'aquesta modalitat es va fer al Japó el 1917, i es va dur a terme durant tres dies entre l'antiga capital de Kyoto i la moderna capital de Tòquio, sobre una distància de 508 km, per celebrar l'aniversari del trasllat de la capital a Tòquio.

FER INSCRIPCIÓ