Nou parc infantil a la zona cultural i esportiva

Aquest mes de gener ha entrat ja en funcionament el nou parc infantil que s'ha construit a la zona cultural i esportiva, just al davant del pavelló poliesportiu de Vinyols.

Amb aquesta nova instal·lació ha quedat eliminat el tancat on anteriorment hi havia els barracons de l'antiga llar d'infants municipal i es reaprofita un espai molt ben ubicat ja que és zona de pas per a infants i grans que realitzen activitats esportives o que acudeixen a les instal·lacions de la biblioteca municipal.

El nou parc infantil s'ha finançat amb part de les aportacions del Pla d'Acció Municipal (PAM) de la Diputació de Tarragona i compta amb una estructura de castell per al tobogan, molles per als més petits, gronxadors i una taula de ping pong a l'aire lliure.