Mural de tradició vinyolenca

Des de la Regidoria de Turisme s'ha engegat el projecte LES NOSTRES ARRELS, ELS NOSTRES ORÍGENS, per tal que el nostre municipi es rodegi d’imatges de llocs emblemàtics i d’episodis de la vida de les vinyolenques i els vinyolencs que ens han precedit i marcat com a comunitat.

A la nova rotonda de la intersecció de la T-314 amb el camí de Sant Joan, s'ha adequat la façana lateral d'una vivenda de l'avinguda de Reus per tal de pintar-hi un mural amb un motiu de tradició vinyolenca com és la recollida d'olives.  Es tracta d'una fotografia feta als anys 60, on apareixen convilatans del municipi en una jornada laboral,  i que s'ha reproduït en aquesta façana.

Amb aquesta iniciativa es pretén embellir el poble, recordant els orígens vinyolencs, de la mà de l’artista Roc Black Block.