Mesures fiscals urgents preses per l'Ajuntament de Vinyols i els Arcs

COMUNICAT OFICIAL. Ahir es va acordar, per Decret, aprovar el primer paquet urgent de mesures fiscals i ajuts en relació a la lluita contra la pandèmia del Covid-19:

• COMPLEX ESPORTIU: no es cobraran les taxes del servei del Complex Esportiu Municipal dels dies que no es pugui obrir per estat d’alarma.
  • LLAR D’INFANTS: no es cobraran les tarifes per assistència a la Llar d’Infants Municipal els dies que no es pugui obrir per l’estat d’alarma.
  • EXPEDICIÓ DE DOCUMENTS D’ADMINISTRACIÓ GENERAL: no es cobraran les taxes d’expedició dels documents d’administració general següents, mentre duri l’estat d’alarma: certificats sobre dades de padró, volants de dades padró, certificats de béns i certificats cadastrals.
  • Seguint l'objectiu de garantir la liquiditat a totes les empreses proveïdores i amb la prioritat de mantenir els llocs de treball, l’Ajuntament de la Vinyols i els Arcs mantindrà els pagaments amb les empreses subministradores, obligant-se a complir els períodes que marca la normativa.

En una segona fase de mesures econòmiques i un cop aixecat l’estat d’alarma en funció dels seus recursos, l’Ajuntament de Vinyols i els Arcs estudiarà la possibilitat d’aprovar una línia d’ajuts que contemplin les necessitats sorgides, un cop es retorni a la normalitat.

#TotAniraBe

#JoActuo