Les Escoles Velles, nova zona cardioprotegida del municipi

29/05/2018 Vida Social

Les Escoles Velles, nova zona cardioprotegida del municipi

L’Ajuntament ha instal·lat a la façana de l’edifici de les Escoles Velles un nou desfibril·lador extern automàtic (DEA) d’última generació de manera que aquesta zona comunitària ha passat a ser juntament amb el pavelló poliesportiu un nou espai cardioprotegit del municipi.

El desfibril·lador administra una descàrrega que reactiva la funció cardíaca i que pot revertir una aturada si s’administra durant els deu minuts següents a que es produeixi. L’aparell és senzill d’utilitzar i accessible de manera que qualsevol persona el pot utilitzar i és capaç de diagnosticar i tractar de manera immediata una aturada cardio respiratòria.

L’espai on s’ha instal·lat aquest nou desfibril·lador és on es troba la llar de jubilats, dues associacions del poble i també és a tocar de la llar d’infants municipal i d’una pista poliesportiva i zona de jocs infantils i per a gent gran.