L’Ajuntament i Comaigua renoven el conveni “Cap nen sense saber nedar”

20/06/2019 Esports

L’Ajuntament i Comaigua renoven el conveni “Cap nen sense saber nedar”

L’alcalde de Vinyols i els Arcs, Arnau Guasch, i el gerent de Comaigua, Joaquim Vicens, renovat aquest dijous al matí la signatura del conveni “Cap nen sense nedar”.

El programa està impulsat per l’escola Santa Caterina del municipi i permet ensenyar als nens i nenes de 10 anys els coneixements bàsics per desenvolupar-se dins l’aigua.

Amb la signatura del conveni, a través de l’Ajuntament, Comaigua es fa càrrec del cost econòmic que suposa el desplaçament i les quotes de piscina dels dos grups de 10 infants que durant tot un trimestre assisteixen als cursos de natació on aprenen a nedar.

La campanya es realitza durant el segon i el tercer trimestre de curs a  la piscina municipal de Cambrils.

L’activitat, que ja s’ha fet en cursos anteriors i que ha resultat un èxit, contribueix al desenvolupament dels alumnes en el medi aquàtic tant pel que fa al nivell psicomotriu com al cognitiu i l’afectiu, i a la vegada constitueix una activitat de foment de l’esport i d’un estil de vida saludable.