L’Ajuntament i Comaigua col•laboren per a que cap infant de Vinyols i els Arcs es quedi sense saber nedar

28/08/2017 Actualitat

L’alcalde de Vinyols i els Arcs, Arnau Guasch, i el gerent de Comaigua, Joaquim Vicens, han signat aquest dilluns al migdia un conveni per col·laborar en la campanya “Cap nen sense nedar”.

El programa està impulsat per l’escola Santa Caterina del municipi i permet ensenyar als nens i nenes de 10 anys els coneixements bàsics per desenvolupar-se dins l’aigua.

Amb la signatura d’aquest migdia, Comaigua col·labora aportant recursos econòmics amb els quals es poden finançar el desplaçaments i les quotes de piscina dels dos grups de 10 nens i nenes als cursos natació on aprenen a nedar. La campanya començarà durant el curs escolar i es realitza a la piscina municipal de Cambrils.

L’activitat, que ja s’ha fet en cursos anteriors i que ha resultat un èxit, contribueix al desenvolupament dels alumnes en el medi aquàtic tant pel que fa al nivell psicomotriu com al cognitiu i l’afectiu, i a la vegada constitueix una activitat de foment de l’esport i d’un estil de vida saludable.