L’Ajuntament de Vinyols i els Arcs renova i amplia els vehicles municipals

El parc de vehicles del municipi de Vinyols i els Arcs s’ha renovat i ampliat amb l’adquisició d’una nova furgoneta i un camió amb bolquet.

La furgoneta substitueix la que ja hi havia i que s’utilitza per fer tasques de neteja i recollida de voluminosos, i el camió, que s’incorpora als vehicles municipals, servirà per donar suport a les tasques de jardineria.

Amb els dos nous vehicles els serveis municipals disposen d’un total de quatre  vehicles de suport a la neteja, la jardineria i la brigada municipal, a aquests s’afegeix la màquina de la neteja que dóna servei als dos nuclis del municipi.

L’alcalde de Vinyols i els Arcs, Arnau Guasch i el regidor de Serveis Municipals, Gabriel Pagès, van fer oficial la compra el passat dimecres dia 3 de maig.