L’Ajuntament de Vinyols i els Arcs renova amb Comaigua el fons social d’ajuda a les famílies que no poden pagar els rebuts

L’alcalde de Vinyols i els Arcs, Arnau Guasch, i el gerent de Comaigua, Joaquim Vicens, han signat aquest dimecres al matí la renovació del conveni que estableix un fons social per a persones en risc d’exclusió.

Mitjançant aquest acord, aquelles famílies amb dificultats que no es puguin fer càrrec dels rebuts de l’aigua podran accedir a aquest fons social amb el que se’ls bonifica l’import i s’impedeix que se’ls talli el subministrament. Per ser beneficiaris d’aquestes ajudes socials, els usuaris hauran d’aportar un informe dels serveis socials de l’Ajuntament.

El conveni s’avalua i se’n renoven les condicions cada any per assegurar que el fons que s’assigna és suficient i comprovar-ne el correcte funcionament.