L’Ajuntament de Vinyols i els Arcs decideix presentar una reclamació conjunta amb els veïns a la companyia elèctrica

02/10/2019 Actualitat

L’Ajuntament de Vinyols i els Arcs ha fet una crida als veïns del municipi que vulguin presentar una reclamació davant ENDESA pels danys ocasionats per un tall de subministrament elèctric de gairebé 12 hores que va tenir lloc el dissabte dia 21 de setembre.

Després de consultar amb l’OCU, l’Ajuntament ha obert un termini durant el qual totes les persones que s’hagin vist perjudicades poden aportar proves documentals per adherir-se a la reclamació conjunta. Aquest serà, segons el consell de l’organització de consumidors, la forma més àgil de tramitar la queixa.

El nucli de Vinyols es va quedar sense electricitat degut a una avaria i la manca de subministrament va afectar tant als veïns com als comerços del municipi, però també al propi ajuntament ja que se celebrava al municipi una prova esportiva amb prop de 400 corredors.