La temporada d’obertura de la piscina de Vinyols i els Arcs s’inicia per la Festa Major de Sant Joan

19/06/2017 Esports

La temporada de la piscina municipal de Vinyols i els Arcs s’iniciarà el cap de setmana de Sant Joan, coincidint també amb la Festa Major d’estiu del municipi. La principal novetat de l’estiu serà la remodelació de les instal·lacions de la piscina, ja que s’han construït noves instal·lacions amb un bar, serveis, vestidors amb dutxes, infermeria i magatzem per al material esportiu. Les obres de remodelació es van iniciar al mes d’abril i l’alcalde Arnau Guasch les inaugurarà el dijous dia 22 de juny.

Del 23 de juny a l’11 de setembre de les 11 del matí a les 8 del vespre. El preu de l’entrada d’un dia sencer és de 6 €, un lot de 7 entrades costa 18 € i el preu dels passis de temporada  és de 55€ l’individual i 110€ el passi familiar. Els passis i lots d'entrades s'han d'adquirir a l'Ajuntament en horari d'atenció al públic.

A la piscina municipal s’hi faran els cursets de natació de l’estiu del 3 al 28 de juliol en horari de tarda de 16:00 a 18:00 hores. El preu dels cursets és de 23’50€ per setmana i les inscripcions s’han de fer a l’Ajuntament en horari d’atenció al públic fins al dia 27 de juny.

CARTELL TEMPORADA DE PISCINA

CARTELL CURSOS NATACIÓ