FESTA MAJOR SANT JOAN 2026 | REGIDORIA DE FESTES

FESTA MAJOR SANT JOAN 2026 | REGIDORIA DE FESTES

Dimarts 23 de juny, vam viure una tarda i nit plenes de tradició, germanor i festa amb els actes de la Revetlla de Sant Joan.

 

La celebració va començar amb la sortida des de l’Avinguda de Catalunya per anar a buscar la Flama del Canigó, símbol de la nostra cultura i de l’inici d’una de les nits més màgiques de l’any. L’acte va ser organitzat per l’Associació Cultural El Replà

 

A la seva arribada, la Colla Gegantera i de Grallers de Vinyols i els Arcs i la Colla de Diables Cabrons de Foc van donar la benvinguda a la flama amb una cercavila fins al Replà, on es va fer la lectura del manifest a càrrec dels @gegantsdevinyols. Tot seguit, les persones assistents van poder gaudir del tradicional repartiment de coca de Sant Joan i moscatell a càrrec de l’Associació de Dones Caterines.

 

La festa va continuar amb el sopar de revetlla a la fresca a la pista d’estiu, en un ambient festiu i familiar, i amb un detall especial per a totes les Joanes i els Joans del municipi.

 

La música va prendre el protagonisme amb l’espectacular concert del grup de versions Cocktail Tributov, que va fer cantar i ballar grans i petits.

 

La nit va arribar al seu punt àlgid amb el castell de focs al nucli de Vinyols, visible des de la pista d’estiu, omplint el cel de llum i color. I, per acabar, la festa va continuar fins ben entrada la matinada amb la sessió de DJ Caxlius.

 

Gràcies a totes les entitats col·laboradores, a les persones participants i a tothom que va compartir aquesta revetlla tan especial.

 

Visca Sant Joan i visca la Festa Major!