FESTA MAJOR DE SANT JOAN 2025 | REGIDORIA DE FESTES
FESTA MAJOR DE SANT JOAN 2025 | REGIDORIA DE FESTES
Divendres 27, a la tarda, al parc de la Fontcoberta, vam gaudir de la primera ballada dels Gegants Joan i Caterina i el Ruquet de Vinyols.
Tot seguit, espectacle infantil de màgia amb el Mag Nebur que va deixar a tothom bocabadat.
Al vespre, sopar de cistell amb bon ambient i ganes de gresca, i per acabar, una animada disco mòbil amb el DJ Nebur que ens va fer ballar fins ben entrada la nit!
El dissabte 28, a les 9 h arrencava el II Trofeu D.O. Priorat de Ral·lis Històrics, amb cotxes de més de 25 anys recorrent uns 200 km per les espectaculars carreteres del Priorat! Una autèntica joia per als amants del motor!
Després, amb motiu del Dia Internacional de l’Orgull LGBTIQ+, a la plaça Pere de Clariana, es va fer la lectura del manifest institucional a càrrec de la Montse Sorrius , dins l’acció comarcal “Al Baix Camp convivim amb Orgull”. A més, vam gaudir d’un vermut musical amb la Lola Van, una furgoneta Volkswagen T2 del 1974 convertida en cabina de DJ que va posar ritme i bon rotllo al migdia!
A la tarda, a la plaça President Lluís Companys va tenir lloc la X trobada de puntaires, organitzada per l’Associació de Dones Caterines on van fer mostra dels treballs de les puntaires vinyolenques i les associacions convidades.
Des de la Regidoria de Festes volem agrair a totes les entitats col·laboradores, participants, a la brigada municipal i a totes les persones que heu fet possible aquesta Festa Major de Sant Joan 2025
Fins l’any vinent