El ple de l’Ajuntament de Vinyols i els Arcs aprova una moció de rebuig a la sentència de l’1-O

22/10/2019 Actualitat

El plenari municipal va celebrar una sessió extraordinària el dilluns dia 21 d’octubre en la que l’únic punt de l’ordre del dia era una moció presentada pel grup Acord Municipal de rebuig a la sentència condemnatòria  emesa pel Tribunal Suprem.

En els acords, a banda de rebuig a una resolució que “representa una regressió dels drets i les llibertats de la ciutadania de Catalunya”, també es reclama la llibertat dels presos i s’exigeix per a ells l’amnistia. A més, es mostra el compromís amb l’autodeterminació com a dret polític i fonamental i referma el caràcter pacífic i no violent del moviment independentista català.

Finalment, es conclou mostrant l’adhesió de l’Ajuntament de Vinyols i els Arcs a totes les mobilitzacions de rebuig a la sentència del Tribunal Suprem a nivell nacional i internacional i es defensa la via del diàleg, la pluralitat política i la separació de poders com a elements imprescindibles de l’estat de dret.

La moció fou aprovada amb el vot a favor dels membres de l’equip de govern