El gimnàs municipal de Vinyols i els Arcs renova les activitats per aquesta tardor

22/09/2017 Esports

El gimnàs municipal de Vinyols i els Arcs ha presentat els nous horaris de les activitats dirigides que començaran a partir d’aquest mes d’octubre, les classes inclouen zumba, cicling, pilates o cardiokickboxing entre altres activitats que s’han distribuït entre totes les tardes de dilluns a dijous  i també dos matins per setmana a les 9:30h. Les activitats són variades i es busca fomentar la pràctica de l’esport també a través d’una vessant lúdica i que adapti els horaris a les necessitats dels usuaris. Per poder oferir uns horaris compatibles al màxim de gent possible, el gimnàs tindrà activitats dirigides des de les 15:30h dos dies per setmana i des de les 17:30 els altres dos dies i fins les 20:45 o 21:45.

A més, per aquells que prefereixen l’activitat lliure, el gimnàs de Vinyols i els Arcs té oberta la sala de fitness cada tarda, des de les 17:30h en dilluns i dimecres, des de les 15:30 els dimarts i els dijous i des de les 17h els divendres, l’hora de tancament al vespre és tots els dies a les 21:45h. Els dilluns i els dimecres també es podrà fer activitats lliure al matí des de les 8:30 fins les 13h. L’ús de la sala inclou assessorament tècnic i programes personalitzats als objectius de cada usuari.

Per fer difusió de totes les combinacions d’horaris i possibilitats que hi ha a l’abast dels usuaris, l’àrea d’esports de l’Ajuntament de Vinyols i els Arcs ha organitzat dos dies de portes obertes al gimnàs, que tindran lloc el dimecres 27 i dijous 28 de setembre.

El preu de l’abonament mensual al gimnàs és de 25 euros amb un preu reduït de 15 euros per als majors de 65 anys. Amb l’abonament hi ha incloses totes les activitats dirigides que s’organitzen, gràcies a l’adaptació dels horaris per oferir la franja més àmplia possible i als avantatges i descomptes en els abonaments, en el darrer any el nombre d’u8suaris del gimnàs municipal de Vinyols i els Arcs s’ha multiplicat per 5.