CONVENI DE COL·LABORACIÓ AMB EL PARC SAMÀ

10/05/2024 Actualitat

CONVENI DE COL·LABORACIÓ AMB EL PARC SAMÀ

El passat dimecres 8 de maig, el Sr. Arnau Guasch, alcalde de Vinyols i els Arcs, i el Sr. Francisco Javier Castillo, conseller delegat del Jardí Històric del Parc Samà, van signar un conveni de col·laboració per a la promoció cultural i turística.

Un dels principals objectius és potenciar la ruta entre el Parc i el nostre municipi, en un suau passeig d'1,7 quilòmetres per camins entre cultius típics mediterranis.

L'acord contempla l'impuls d'activitats de caràcter cultural, d'educació ambiental i turístiques per tal que els habitants del nostre municipi enforteixin el vincle amb el Parc Samà.

A més, els veïns de Vinyols i els Arcs gaudiran d'un 50% de descompte a les entrades al Jardí Històric.