Compra al poble, hi guanyem tots!

CAMPANYA DE FOMENT DEL COMERÇ LOCAL I DE PROXIMITAT

Ara més que mai som conscients del valor del nostre comerç, dels establiments del nostre poble. I l'Ajuntament de Vinyols i els Arcs vol donar un cop de mà als nostres comerciants i, a la vegada, premiar els vinyolencs que hi fan confiança. Per això, la Regidoria de Promoció Econòmica ha posat en marxa la campanya "Compra al poble, hi guanyem tots!" amb la qual repartirà premis valorats en 500€ en forma de vals de compra per als ciutadans afortunats.

Com funciona?

1. Durant tres mesos, els ciutadans hauran de recopilar els tiquets de compra dels comerços adherits.
  2. Quan s'hagin acumulat 100€ en tiquets, caldrà portar-los a l'Ajuntament i obtenir-ne, a canvi, una participació en el sorteig.
  3. Un cop finalitzats els tres mesos, es farà el sorteig entre tots els participants. Hi haurà 10 guanyadors i cadascun rebrà 50€ en vals de compra per a qualsevol dels comerços adherits.
  4. El sorteig es farà a principis de maig.

Quins són els comerços adherits?

• Nucli de Vinyols
    • Botiga de moda i celler "Milratlles"
    • Farmaciola
    • Floristeria "L'Agulla"
    • Fleca "Ca l'Anton"
    • Forna de pa "El Rec del Molí"
    • Peixateria "Peixets"
    • Perruqueria "Cero"
    • Perruqueria canina "Perro que bonic!"
    • Queviures "La Regina"
    • Supermercat "Coaliment"
    • Supermercat "La Botigueta"
  • Nucli dels Arcs