Comencen les obres de construcció de nous vestidors i un bar a la piscina de Vinyols i els Arcs

13/04/2017 Actualitat

L’empresa Gicsa S.A ha iniciat aquest dilluns dia 3 d’abril les obres de construcció de serveis i vestidors annexos a la piscina municipal de Vinyols i els Arcs. Els treballs inicials han consistit en l’enderroc de l’antiga sala de reunió d’entitats per construir en el seu lloc el nou equipament que allotjarà les instal·lacions d’un bar, serveis, vestidors amb dutxes, infermeria i magatzem per al material esportiu.

L’alcalde de Vinyols i els Arcs, Arnau Guasch, ha explicat que l’objectiu de la inversió és “dotar el municipi d’uns vestidors per a les piscines, tenir unes instal·lacions de bar i restaurant adaptades a la normativa i resoldre els inconvenients que representava tenir una piscina petita on la depuradora no funcionava correctament”.

El projecte s’ha adjudicat a l’empresa Gicsa S.A. per un import de 338.788’77 euros, pel que fa al termini d’execució de les obres, segons ha explicat l’alcalde “la voluntat de l’equip de govern passa perquè les obres estiguin enllestides pel proper estiu i que tots els vilatans en puguin gaudir”.

Mentre durin les obres, la Biblioteca Municipal de Vinyols i els Arcs romandrà tancada per qüestions de seguretat i també quedarà afectat l’accés de vianants per aquest indret.