CAMPANYA CIVISME 2024

28/05/2024

CAMPANYA CIVISME 2024

A l’Ajuntament de Vinyols i els Arcs, hem començat la campanya de civisme 2024, impulsada per la Regidoria de Medi Ambient.

Què farem?

Posarem banderoles als fanals dels parcs i les zones verdes del municipi, amb missatges que esperem que facin adonar-se els propietaris dels gossos de les molèsties que causen els excrements de les seves mascotes, quan queden escampades per les voreres.

Començarem de nou la campanya “Si fa pipí, tira-hi un rajolí”, repartint ampolles per tirar aigua al pipí dels gossos. Esperem conscienciar la població dels danys que causa al mobiliari urbà el fet de no seguir les indicacions.

També hem enganxat adhesius a les papereres, per tal d’evitar que s’hi dipositin les escombraries, ja que aquest ús és totalment inapropiat. Amb això, esperem que els veïns incívics s’adonin de la mala imatge que aquest fet projecta al municipi.