BINGO SOLIDARI A BENEFICI DE L'ASSOCIACIÓ ANTIAN

23/07/2024

BINGO SOLIDARI A BENEFICI DE L'ASSOCIACIÓ ANTIAN

Aquest dissabte, dia 20 de juliol, a Vinyols i els Arcs vam viure una nit molt solidària: més de 200 vinyolencs i vinyolenques es van trobar a la pista d'estiu per una bona causa!

L'Ajuntament va voler organitzar un bingo solidari a benefici de l'Associació Antian per recaptar diners i col·laborar en el finançament del projecte d'investigació que realitza la Universitat Autònoma de Barcelona i l'Institut Vhir per la mutació del gen ADSL, una malaltia rara que provoca un retard mental i psicomotriu, falta de parla i epilèpsia que pateixen els vinyolencs Anton i Andreu Torres Guix.

Les veïnes i els veïns del nostre poble, un cop més, ho han tornat a fer: van aconseguir omplir la pista d'estiu i fer d'aquest acte un veritable èxit.

ℹ️Amb el bingo es van recaptar 1.080 € i sumant els donatius, la venda de begudes i les butlletes del sorteig es va arribar a la quantitat de 1.535 €.

A més, l'Ajuntament de Vinyols i els Arcs va voler col·laborar atorgant la quantitat de 500 € a benefici de l'Associació. Així doncs, la xifra final d’aquest bingo solidari ha estat d’un total de 2.035 €.

Gràcies a totes i tots els qui hi vau assistir i participar.

Ho hem tornat a demostrar, les vinyolenques i els vinyolencs sempre col·laborem en causes benèfiques, i encara més amb els nostres petits veïns!!