AGENDA NADALENCA - BENVINGUDA A SSMM ELS REIS MAGS D’ORIENT

08/01/2024 Festes de Nadal

AGENDA NADALENCA - BENVINGUDA A SSMM ELS REIS MAGS D’ORIENT

Divendres 5 de gener serà un dia molt recordat a Vinyols i els Arcs, perquè va rebre la visita de Ses Majestats els Reis Mags d'Orient amb un gran castell de focs artificials que va pintar el cel de colors i llums.

L'alcalde, el sr. Arnau Guasch, va donar la benvinguda als Reis en un discurs des del balcó de l'Ajuntament i, seguidament, els lliurà la clau màgica de Nit de Reis de totes les cases del poble per poder repartir els paquets casa per casa a les vinyolenques i els vinyolencs.

Per veure tots els vídeos, podeu anar al següent enllaç:

-Vídeo 1

-Vídeo 2

-Vídeo 3

-Vídeo 4

-Vídeo 5

-Vídeo 6

-Vídeo 7

-Vídeo 8

Aquest any s'ha inaugurat un nou espectacle de llum i so, amb projeccions a les façanes de l'Ajuntament i l'Església, acompanyades de música de Nadal.

Els Reis Mags han felicitat el poble per aquesta benvinguda tan amable i plena de màgia i han recordat als infants de Vinyols i els Arcs que han de ser bons durant tot l'any.

Us esperem l'any que ve‼️

#ajuntamentdevinyols

#vinyolsielsarcs