FESTA MAJOR DE SANT JOAN

17/06/2024

FESTA MAJOR DE SANT JOAN

Aquest cap de setmana va ser molt intens a Vinyols i els Arcs: ple d'activitats, música i menjar.

Divendres 14 a la tarda, el professor i historiador Jaume Borràs i Galceran va presentar, en una conferència sobre Israel-Palestina, les claus per entendre aquest conflicte tant actual.

Dissabte 15 al matí, es va iniciar amb l’obertura de la temporada a la piscina municipal. A mig matí es va fer un vermut, ofert per l’entitat AFA Escola Santa Caterina i amenitzat pel DJ Víctor Pi amb música dels 80, 90 i 00. Seguidament, hi va haver una trobada de vespes amb diferents clubs convidats, amb molt èxit de participació.

A la tarda, a l’Establia, es van obrir les portes de l’exposició dels treballs escultòrics dels alumnes d’educació primària de l’Escola Santa Caterina. I, per últim, la festa FLAIX FM ON TOUR amb els DJ’s Miquel González i Edgar Manchado, va fer vibrar tota la joventut assistent fins altes hores de la matinada.

Diumenge 16 al matí, a la plaça de Pere de Clariana es va servir l'esmorzar popular de pa torrat amb llonganissa normal o bé amb samfaina. Mentrestant, els més petits van cuinar la samfaina que després van presentar al concurs.

El concurs de samfaina, que es feia a l'entrada de la Casa de la Vila, va tenir dues guanyadores que podran degustar un menú al restaurant Atzucac de Reus. La decisió del jurat va ser a càrrec dels xefs Xavi Franquet i Héctor Bolance, en un veredicte molt ajustat i difícil, perquè el nivell va ser molt alt. En el concurs de les més petites, també hi va haver dues guanyadores, que podran gaudir de dues sessions de karts al Karting de Salou. Al mateix temps, els infants van gaudir, de manera gratuïta, dels llits elàstics a la plaça de Lluís Companys

Diumenge a la tarda a l’Església, la música va sonar en les veus de les quatre corals que van formar part del VI Aplec d'estiu de corals d’aquest any.

Un agraïment especial a les Entitats municipals per l'organització i col•laboració de diversos actes i, sobretot, a l’equip de la brigada municipal per la feina feta i l’esforç realitzat durant tots els actes del cap de setmana.