Per Nadal, cada ovella compra al seu corral

Durant el mes de desembre estarà vigent una nova campanya de la Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Vinyols i els Arcs. Amb l'eslògan "Per Nadal, cada ovella compra al seu corral" volem animar tots els veïns del poble a comprar a les botigues del nostre municipi.

Per a aquesta campanya, seran vàlids els tiquets de qualsevol establiment vinyolenc de compres fetes aquest desembre. I per cada 100€ en tiquets que porteu a l'ajuntament, tindreu una participació, amb un topall de 3. Teniu temps per a presentar-los fins al 5 de gener.

Al final de la campanya es farà el sorteig entre els participants, el dia 10 de gener. Hi haurà 3 premiats amb una cistella amb productes adquirits en establiments local per valor de 100€.